Sociální sítě vás dovedou až na vrchol
Reklamy v rádiích, na billboardech či v televizi už nejsou tak efektní jako kdysi. Dnes vládnou reklamnímu světu internet a sociální sítě. Pokud tedy chcete dovést svou firmu až na vrchol, musíte mít správně vedený Facebook či Instagram.
Komunikační platforma
Facebook, Instagram a další sítě se staly nejen platformou pro reklama, ale i pro komunikace se zákazníky. Právě tento druh komunikace je mnohdy pro zákazníka rozhodující, zda si váš produkt či službu koupí. Výhodou této interakce je také zpětná vazba zákazníků, kteří velmi často píšou své názory a recenze pod příspěvky. Tyto reakce mohou také navnadit nové zájemce o váš produkt, protože komentáře jsou většinou autentické, působí na lidi mnohem více, než recenze napsané na vašem webu, které jste tam vložili vy sami.
Přečtěte si také: Investice je to nejlepší, co teď můžete udělat.
Velká komunita
Na sociálních sítích se bezpochyby nachází velká část populace, není nic jednoduššího, než vytvořit reklamu pro váš okruh potenciálních zákazníků, kteří se mohou nacházet kdekoliv v republice, ale i na světě. Takový záběr mají asi opravdu jen sociální sítě. Stačí trochu porozumět algoritmům a hned budete na výsluní.
Přečtěte si také: Konec prokrastinace‘ Začněte teď a tady.
Interakce
Pomocí příspěvků můžete velmi snadno a rychle získat zpětnou vazbu. Nejste si některým produktem nebo jeho provedením jistí? Zeptejte se přímo vašich zákazníků a odpověď dostanete obratem. Nejen, že pak připravíte produkt na míru kupujícím, ale také jim dodáte pocit, že právě na jejich názoru záleží a že jsou spolutvůrci vaší značky.